מהי משכנתא לכל מטרה ואיך מקבלים אותה?

משכנתא לכל מטרה

משכנתא לכל מטרה נשמע על פניו כמו איזו סיסמה לא ברורה, כל אחד יכול לתת לה פרשנות, אבל לא כולם יודעים שלסוג המשכנתא הזו יש מאפיינים ברורים ולכן אנחנו כאן – לעשות לכם סדר במשכנתאות. 

הרעיון שעומד אחרי משכנתא לכל מטרה היא שאם יש לכם נכס נדל"ני ברשותכם האופציה למשכן אותו לבנק למשכנתאות ולקבל בעבבורו משכנתא לכל מטרה, פשוטו כמשמעו – משכנתא לצורך טיסה לחו"ל, קניית רכב, משכנתא לצורך שיפוצים, משכנתא עבור החזר חובות ועוד. שירות של ייעוץ משכנתאות יעזור לכם בכל הנושאים השונים באופן הטוב והמקצועי ביותר.

מה ההבדל בין משכנתא לדיור לבין משכנתא לכל מטרה?

ריבית – הלוואות עבור משכנתא לכל מטרה יקרות יותר ממשכנתא לדיור מהסיבה שרמת הביטחונות שהבנק צריך להפריש לטובת ההלוואה היא גבוהה יותר מאשר לדיור

גובה ההלוואה שאפשר לקבל ביחס לשווי של הנכס

הלוואת משכנא קלאסית (לדיור) ניתנת לטובת רכישת נכס והכסף עובר ישירות למוכר מול הלוואת משכנתא לכל מטרה אשר ניתנת כנגד שיעבוד של נכס קיים ואת הכסף נקבל ישירות אלינו

מי יכולים לקבל משכנתא לכל מטרה? 

למרבה השמחה כל בעל נכס שאין לו משכנתא קיימת או שיש לו משכנתא קטנה יחסית לשווי הנכס שלו יוכל להגיש בקשה למשכנתא לכל מטרה ואף יוכל לקבל אישור עבורה עוד בשלב השיחה הטלפונית. 

חשוב לדעת שקהל היעד הספציפי שציינו יכול להנות מתנאי מימון מעולים וזאת מאחר ויש להם בטוחה – דירה, ולכן לבנקים יש אינטרס לתת לאותם האנשים משכנתא לכל מטרה.

כדאי לקחת משכנתא לכל מטרה?

תראו, הריביות ברמת העיקרון גבוהות יותר ממשכנתא רגילה, אך עדיין אנחנו כן נמליץ על לקיחת משכנתא לכל מטרה מהסיבה שגם הריביות על המשכנאות עדיין זולות מריביות בנקאיות רגילות וגם הפריסה נוחה משמעותית יותר, ניתן לפרוס את המשכנתא לעשרות שנים.

יועץ משכנתאות יוציא את המקסימום גם ממשכנתא לכל מטרה

על אף שעד כה ניתן לראות שמשכנתא לכל מטרה מלווה בתנאים טובים, ריביות נמוכות ובנקים "נדיבים", עדיין אל תתפשרו על איש מקצוע שיוציא עבורכם את המקסימום מהמשכנתא, כי אחרי הכל משכנתא זו משכנתא ולא עושים איתה טעויות שיכולות לעלות לנו בהרבה מאד כסף. 

התמקחות היא קריטית בבנקים, וההתמקחות הטובה ביותר תהיה באמצעות בעל מקצוע שמכיר היטב את עולם המשכנתאות, לכן יועץ משכנתאות לצידכם ייתן לכם ביטחון רב  ויוריד את הסיגוי לסיכונים בכל הנוגע לדירה שלכם, חסכונות וייעוץ לגבי הלוואות נוספות וכל אלו בהתאם לשיחה בה יועץ המשכנתאות יבין היטב את מצבכם הכלכלי ואת המטרות שלכם. 

יועץ משכנתאות מנוסה ככל הנראה יידע לבחור יחד איתכם את הבנק הנכון לקחת ממנו משכנתא ללא מטרה, אך אם החלטתם לעשות זאת לבד חשוב מאד שתקבלו הצעות ממספר בנקים ולא מבנק אחד. גם במקרה בו יש לכם משכנתא בבנק מסוים, זה לא אומר שאתם צריכים ללכת באופן אוטומטי דווקא אליו. 

שימו לב – במידה ויש לכם משכנתא בבנק אחד ואתם רוצים לקחת משכנתא משלימה בבנק השני, ייתכן מאד והבנק המקורי לא ישמח או לא יאפשר לכם את הפעולה הזאת, עם זאת, תיאורטית ניתן לעשות זאת באמצעות חלוקת המשכון על הנכס לשני הבנקים הנבחרים. 

מה הריבית למשכנתא לכל מטרה? 

הריבית על משכנתא לכל מטרה היא אמנם נמוכה מהלוואות אחרות, אבל היא גבוהה מהריבית על המשכנתא הקלאסית שאנחנו מכירים, סדרי הגודל הם של ס-8% עד 2% מעל הריבית על משכנתא רגילה, אך עם זאת נמוך בדרך כלל ב-1% עד 3% מריבית על הלוואות לכל מטרה.

חשוב לדעת – ​מצב של אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

היתרונות בלקיחת משכנתא לכל מטרה

בנוסף לריבית הנמוכה עליה דיברנו כאן לא מעט, תוכלו להנות גם מפריסת משכנתא נוחה במיוחד לתקופה ארוכה ולהחזיר אותה גם במשך עשרות שנים. 

תהליך לקיחת משכנתא לכל מטרה יהיה יעיל, משתלם ואפקטיבי ביותר כשנעזרים בשירותיו של יועץ משכנתאות. 

הצוות שלנו בחברת לוין נבחר בקפידה וכל יועצי המשכנתאות שלנו הינם מנוסים, מקצועיים והצליחו לחסוך עשרות ועד מאות אלפי שקלים לכל זוג או אדם שליוו בתהליך לקיחת משכנתא רגילה או משכנתא לכל מטרה. 

אנו מזמינים אתכם לחסוך הרבה זמן, כסף, בירוקרטיות ומאמץ ואנו נדאג ללוות אתכם עד לתהליך קבלת המשכנתא המיוחל.

רוצים לקבל פרטים נוספים? צרו איתנו קשר עוד היום!

שתף:

מאמרים נוספים

משכנתא לזוגות צעירים

משכנתא לזוגות צעירים

החיים מורכבים מכל כך הרבה רגעים מרגשים – לידה, בית ספר, צבא, חתונה וגם איך לא – קניית בית. אז בשונה מהרבה רגעים משמחים אחרים,

לקבלת פרטים נוספים על ייעוץ משכנתאות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם